Rautakauppojen myynnin lasku tasaantunut
Yvonne Holmille myönnettiin järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkki
Terveystuotteiden suosio nousussa: 92 % ostanut terveystuotteita
Suomalaiset ostavat Kiinasta ultrapikamuotia yli miljoona tekstiilituotetta kuukaudessa – EU hampaaton ultrapikamuodin edessä
Maailman näköpäivä 2024: huolehditaan lasten näöstä
Rautakauppojen suosio pitää pintansa – erityisesti ikäryhmä 55–65-vuotiaat aktiivisia asiakkaita
Tuore tutkimus: Terveystuotteiden ostokäyttäytyminen ja hyvinvointitietoisuus kasvussa
Suomalaisten kuluttajien rahankäyttö näkemisen tuotteisiin kasvaa – erityisesti Pohjois- ja Itä-Suomessa sekä vanhemmissa ikäryhmissä
Suomalaisten urheiluvälineiden ostot pysyneet ennallaan – hinnan merkitys korostunut
Muodin ostoksia suunnitellaan nyt vähemmän, second hand houkuttaa naisia, vastuullisuus ei edelleenkään myy