Efekti 2025 – verkkokauppojen saavutettavuus

Efekti 2025 – verkkokauppojen saavutettavuus

Paikka ja aika

26 maaliskuu 2025
Suvilahden Tiivistämö (Sörnaisten rantatie 22), mahdollisuus osallistua myös etänä

Paikka ja aika

26 maaliskuu 2025
Suvilahden Tiivistämö (Sörnaisten rantatie 22), mahdollisuus osallistua myös etänä

Ilmoittautuminen

Kuvaus

Tule mukaan kevään kuumimpaan saavutettavuutta käsittelevään tapahtumaan! Efekti 2025 on Avaavan järjestämä maksuton AccessibleEU-tapahtuma, joka keskittyy verkkokauppojen saavutettettavuuteen.

Verkkokauppojen saavutettavuus on kevään tärkeimpiä ja puhutuimpia aiheita, sillä enää saavutettavuus ei ole enää pelkkä valinnainen lisä verkkokaupoille – kesäkuussa sovellettavaksi tuleva EU:n esteettömyysdirektiivi tekee siitä pakollista. Direktiivi koskee laajasti erilaisia digitaalisia palveluita, mukaan lukien verkkokauppoja, ja sen tavoitteena on taata yhdenvertaiset mahdollisuudet kaikille kuluttajille. 

Mutta mitä direktiivi käytännössä tarkoittaa? Mitä verkkokauppojen on tehtävä varmistaakseen, että ne noudattavat uusia vaatimuksia? Näihin kysymyksiin vastataan Efekti 2025 – Verkkokauppojen saavutettavuus -tapahtumassa. Tapahtuma kerää keskiviikkona 26.3. yhteen Suvilahden Tiivistämössä alan parhaat tekijät ja toimijat. 

Katso tarkempi ohjelma, varmista paikkasi ja ilmoittaudu heti! 

Mukana yhteistyössä Erikoiskaupan liitto Edun lisäksi The Activist Agency, Kaupan Liitto, Qvik, Digital Commerce Finland, Hartwall, Kotipizza, Suomen kansallisooppera ja -baletti sekä Näkövammaisten liitto